Støtt oss ved å bli medlem!

Vi trenger medlemmer for å kunne arbeide for et bedre og mer hjernevennlig samfunn!

Det koster bare 300,- per kalenderår. Det er også mulig å få medlemskap til rabattert pris kr 100,-.

Vi har dessverre ikke fått på plass noen automatisk innmeldingstjeneste ennå, men hvis du sender en epost til post@hjernerystelsesforeningen.no og sender 300,- kroner til bankkonto 1506.62.73757, så registrerer vi deg. Vi tar også imot vipps på nummer 667014, merket med e-post og telefonnummer.

Husk å skrive fullt navn, adresse, e-post og telefonnummer i eposten.

Skriv også gjerne om du ønsker å være tilknyttet et lokallag: Oslo, Trondheim, Tromsø, Innlandet eller Bergen.

Gi oss også beskjed om du ønsker å bli frivillig. Styret, lokallagsledere, brukerrepresentanter i forskning og likepersoner arbeider alle frivillig.

Hva får du som medlem i Hjernerystelsesforeningen?

Vi har samlet flere gode grunner til å bli medlem i fjorårets adventskalender, men hovedsakene er nevnt under:

1. Du støtter en viktig sak!

Hjernerystelsesforeningens formål er å øke forståelse for hjernerystelse blant pasienter, pårørende, helsepersonell, forskere og beslutningstagere. Vi trenger medlemmer for å kunne gjennomføre dette arbeidet., og for å gjøre samfunnet mer hjernevennlig.

2. Du får tilgang til advokatbistand.

Vi samarbeider med advokatfirmaet Unneland med over 30 års erfaring med yrkesskader, pasientskader og trafikkskader. Som medlem får du gratis første konsultasjon og rabatterte priser.

3. Du får tilgang til interessant, spennende og forskningsbasert informasjon om hjernerystelse.

Som medlem får du tilgang til, og rabatterte priser, på webinarer arrangert av oss og våre søsterorganisasjoner i Sverige og Danmark. Vi har også utarbeidet enkel og hjelpsomme informasjonsbrosjyrer og informasjonsvideoer om hjernerystelse.

4. Du får et fellesskap.

Du er ikke alene, og sammen arrangerer vi lokallagsmøter i flere byer i Norge. Vi har lokallag i Oslo, TrondheimTromsø, Lillehammer og Bergen. Du finner informasjon om disse møtene på medlemssidene våre. Vi åpner gjerne flere lokallag hvis vi har frivillige.

5. Du får hjelp av andre i samme situasjon, og mulighet til å hjelpe andre.

Som medlem får du tilgang til vår Hjernerystelsestelefon hvor du kan ringe andre med langvarige ettervirkninger etter hjernerystelse. Våre likepersonskurs arrangert i samarbeid med Studieforbundet Funkis. Likepersoner hjelper andre med langvarige ettervirkninger etter hjernerystelse med å leve best mulig med lidelsen. Og de får en flott tursekk som takk for hjelpen.

#hjernerystelse #hjernerystelsesforeningen #post-commotio