Advokat for våre medlemmer

Hjernerystelsesforeningen har inngått en avtale med Advokatfirmaet Unneland for å hjelpe våre medlemmer med erstatningssaker.

Unneland er spesialiserte innen personskadeerstatning, og har over 30 års erfaring med yrkesskader, pasientskader og trafikkskader. Unneland kan følge opp deg og din forsikringssak frem til det foreligger en endelig løsning i saken.

Unneland tilbyr en gratis telefonsamtale for Hjernerystelsesforeningens medlemmer hvor advokatene går igjennom saken din og gir deg en tilbakemelding på om du har krav på erstatning eller ikke. Etter det er det opp til deg om Unneland skal bistå deg videre med saken. Du får uansett tips og råd for veien videre.

Mange opplever det som krevende å håndtere egen rehabilitering og utfordringer etter en skade, i tillegg til forsikringsselskapet. All korrespondanse med forsikringsselskapet går via advokatfirmaet, slik at du ikke trenger å følge opp dette selv. Normalt dekker forsikringsselskapet advokatutgifter i yrkesskadesaker og trafikkskadesaker. De aller fleste sakene løses gjennom forhandlinger med forsikringsselskapene, men dersom dere ikke blir enige, kan Unneland også bistå i retten.

Som medlem i Hjernerystelsesforeningen får du også gunstige priser på arbeid relatert til din yrkesskade/trafikkskadesak dersom forsikringsselskapet ikke dekker dette.

Advokat Diana Unneland har holdt presentasjon for våre medlemmer på Batteriet. Du kan finne hennes presentasjon her.

Ta kontakt og finn informasjon på Unnelands hjemmesider.

470 visninger0 kommentarer

Siste innlegg