Vi åpner nå en telefontjeneste for våre medlemmer!

Oppdatert: 26. jan.

Vil du ha noen å snakke med som forstår hva du går gjennom?

Ønsker du å dele dine erfaringer med hjernerystelsen?

Søker du råd om hvordan du kan mestre hverdagen?

Ta kontakt!

Som medlem av Hjernerystelsesforeningen er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med en av våre likepersoner.

Likepersoner er frivillige medmennesker med erfaringer fra langvarige ettervirkninger etter hjernerystelse. De har gjennomført kurs i likepersonsarbeid for hjernerystede i regi av Hjernerystelsesforeningen og Studieforbundet Funkis.

Husk at også likepersonene kan ha plager etter hjernerystelse, så vi ber om at samtalene ikke blir altfor lange.

Kontakt våre likepersoner på telefon tirsdager kl 10-12, eller torsdager mellom kl 18-20. Tilgjengelige likepersoner og telefonnumre står oppgitt på medlemssidene.

Vi har fått støtte til å lage lærings- og mestringstilbud for hjernerystede fra stiftelsen Dam i samarbeid med Foreningen for kroniske smertepasienter.